אנו רואים חשיבות עליונה במתן שירות שוויוני לכלל לקוחותינו לרבות גולשי אתר האינטרנט ועל כן אנחנו משקיעים מאמצים ומשאבים רבים לצורך הנגשת אתר האינטרנט שלנו.
תקינה – האתר מותאם לצפייה ונתמך על ידי הדפדפנים השכיחים.
תוכן – תוכן האתר נכתב בצורה פשוטה וברורה. התכנים באתר מחולקים למספר רמות תוכן כאשר כל רמת תוכן מחולקת לנושאים שונים.
קישורים – הקישורים באתר מונגשים באופן שניתן לזהותם.
תמונות – שימוש בטקסט חלופי לתמונות.
עיצוב – באתר הוטמעו עיצובים מותאמים לגולשים עם לקויות ראיה.
מבנה האתר – מבנה האתר מושתת על ניווט נוח וברור ותפריטי מידע הבנויים באמצעות רשימות כדי לאפשר התמצאות פשוטה ומהירה באתר.
תפריט הנגשה – באתר הותקן תפריט הנגשה. לחיצה על התפריט מאפשרת פתיחה של כפתורי ההנגשה.
האפשרויות בתפריט ההנגשה:
ניווט על-ידי מקלדת.
מעבר לטופס יצירת קשר
שליטה על גודל הפונט באתר.
עצירת אלמנטים נעים וחסימת הבהובים.
בחירת ניגודיות צבעים על בסיס רקע כהה או בהיר.
בחירה בהתאמת תצוגה לעיוורי צבעים.
מעבר להצהרת הנגישות.
סגירת רכיב הנגישות.
לנוחותכם הסבר על דרכי הגלישה באתר באמצעות מקלדת:
לצורך הגדלת התצוגה באתר – ניתן להגדיל את התצוגה באתר על-ידי לחיצה בו זמנית על המקשים “Ctrl” ו- “+”. כדי להקטין את התצוגה יש ללחוץ על המקשים “Ctrl” ו- “-“. כמו כן יש אפשרות לשנות את גודל הפונטים באתר על-ידי לחיצה על כפתורי הגדלת/הקטנת פונט שנמצאים בתפריט הנגישות.
לצורך הפעלת האתר באמצעות מקלדת – גולשים המתקשים בהפעלת עכבר יכולים לגלוש באתר באמצעות מקלדת. לחיצה על מקש ה- Tab תעביר בין הקישורים השונים בעמוד ולחיצה על מקש ה- Enter תפעיל את הקישור המסומן.
סייג לנגישות
חשוב לנו לציין כי למרות המאמצים שאנו משקיעים להנגיש את כלל הדפים באתר, יתכן ויתגלו חלקים באתר שטרם נגישים (בין אם מקורם באתרים אחרים ו/או עקב מגבלות טכנולוגיות). כחלק ממחויבותנו לאפשר שימוש באתר האינטרנט של חברתנו לכלל לקוחותינו לרבות אנשים עם מוגבלויות אנו ממשיכים במאמצים לשמר ולשפר את רמת הנגישות באתר ככל האפשר, מתוך ראייה של שוויון זכויות ושוויון הזדמנויות לכלל הגולשים.
בעיות קיימות – חלק מהמסמכים באתר בתהליך הנגשה. במידה ונתקלתם במסמך שאינו נגיש ואתם צריכים אותו בפורמט נגיש, נא שילחו לנו פניה באמצעות טופס יצירת קשר המפרט איזה מסמך אתם צריכים ואנחנו ננגיש אותו עבורכם.
צרו עמנו קשר
במידה וחרף מאמצנו נתקלתם בקושי, נשמח לקבל כל תגובה, רעיון והצעה בנושא הנגישות באמצעות טופס יצירת קשר באתר. כדי שנוכל לטפל בבעיה בדרך הטובה ביותר צרפו בבקשה פרטים מלאים ככל שניתן:
• תיאור הבעיה בה נתקלתם.
• מהי הפעולה שניסיתם לבצע?
• באיזה עמוד גלשתם?
• באיזה דפדפן גלשתם.
אנחנו נטפל בבעיה ונחזור אליכם בהקדם עם פרטים על טיפולה.
פרסום מידע אודות הסדרי נגישות
השתדלנו לדאוג להנגשה במרחב הפיזי למתן שירות נגיש ונשמח לקבל פניות לקבלת מידע ו/או הצעות שיפור על מנת לשפר את השירות. בכל שאלה או עניין, נשמח באם תפנו אלינו דרך מערכת צור קשר באתר ואנו נשמח לעמוד לרשותכם.
קבוצת טרלידור, ח”פ: 511575607, פועלת למיקסום הנגישות במפעליה ובמשרדיה ורואה בערכי השיוון, אי האפליה ושרות נגיש כערכי ליבה של הקבוצה
הסדרי נגישות בארגון:
לחברה 4 מפעלים השוכנים באזור התעשייה בכרמיאל בכתובת: רח’ השחם, מס’ 6. כמו כן, לחברה מחסן ומשרדים באזור התעשייה ביהוד בכתובת: רח’ אלטלף, מס’ 25.
פירוט הסדרי הנגישות:
חניות נכים מצויות בכל מתחמי המפעלים והמשרדים. כמו כן, חניות לרכב גבוה נמצאות במתחם החניה הדרומי.
דרכי גישה ואמצעי נגישות:
בניין מס’ 1 בכרמיאל: זהו הבניין הראשי והוא נגיש בקומת הקרקע המיועדת לקבלת קהל. קיימת גישה לנכים בכניסה הראשית למפעל, בסמוך לבניין מס’ 1. בכניסה ללובי הבניין הותקנה מסילה לשינוע כיסא גלגלים. בקומת הקרקע נמצא דלפק הקבלה למתן שירות ומשרדי החברה. בקומת הקרקע יש שירותים הנגישים לנכים ואין מעלית לקומה 2.
בניין מס’ 2 בכרמיאל: לבניין זה קיימות שתי דרכים הנגישות לנכים: דרך אחת מכביש מעבר ראשי לקומה מס’ 2 (שטח ייצור) ודרך נוספת מכביש תחתון לקומה מס’ 0. בבניין זה יש שירותי נכים ואין מעלית.
בניין מס’ 3 בכרמיאל: לבניין זה קיימות שתי דרכים הנגישות לנכים: דרך אחת מכביש מעבר ראשי לקומה מס’ 2 (שטח ייצור) ודרך נוספת מכביש תחתון בחלקו הצפוני והמערבי של המפעל לקומה מס’ 0. לבניין זה יש מעלית ושירותי נכים.
בניין מס’ 4 בכרמיאל: לבניין זה קיימות שתי דרכים הנגישות לנכים: דרך אחת מכביש ייעודי שעולה כלפי הקומה ונכנס למפעל (ניתן להיכנס עם רכב) בקומה מס’ 2 וגישה מלאה מכביש תחתון לקומה מס’ 0. לבניין זה יש שני מתחמי מעליות ושירותי נכים. בבניין זה חדרי הלבשה נגישים ועזרים נוספים לבעלי מוגבלות.
משרדים ומחסן ביהוד: יש גישה לנכים לקומת הקרקע ואין גישה לקומה השנייה. יש שירותי נכים במתחם.
נגישות המוקד הטלפוני ודרכי התקשרות חלופיות לטלפון: ניתן לפנות לקבלת שירות או ייעוץ מהחברה בשיחת טלפון, פקס, שליחת מסרון, מייל, השארת פניה באתר, צ’אט ישיר עם נציג דרך המסנג’ר או באמצעות הוואטסאפ. כמו כן, בעת שיחה טלפונית ניתן לבחור בהאשרת פניה למענה חוזר מטעם החברה. נציגי החברה’ מודרכים במוקד הטלפוני מודרכים להפנות אנשי שטח של החברה למתן שירות או ייעוץ פיזי לבעלי מוגבלות במידה הצורך, בין אם מדובר בסיוע במילוי טפסים, מתן מענה ברור תוך סבלנות מרבית.
החברה פועלת לשילוב אנשים בעלי מוגבלות בחברה ויוזמת מפגשים, ביקורים והתנדבויות במתחמים בצפון הארץ.
לאחרונה החברה נקטה בפעולות לשיפור הנגישות במרכזיה וכחלק מכך לקחה מטעמה יועץ נגישות.
יובל צימרמן
טלפון: 0503700181
אימייל: yuvalz@trellidor.co.il